Ligesom at bilens serviceeftersyn skal passes, skal servicen i virksomheden også passes for at sikre, at alt kører, som det skal, og at kunderne er glade og kommer igen.
Service er et bredt begreb, og kan blandt andet dække over indkøbsoplevelser, små uventede hændelser og simpelt nærvær og omsorg – alle ting som den fysiske detailhandel kan anvende i kampen mod nethandlen.
Service er et af de væsentligste værktøjer i salgsarbejdet. At øge serviceniveauet kræver ofte en holdningsændring til service i organisationen, og det er en servicerejse, vi gerne deltager på.
Vi har erfaring med at skabe lysten til at yde den gode service – såvel internt som eksternt – samt skabe helt konkrete adfærdsmønstre, der kan give en positiv effekt hos kunden.
Uanset om det er 20 mennesker i en enkelt afdeling eller 1000 mennesker i en hel organisation, så har vi erfaringer med at skabe en vindende servicekultur, der skaber positivt afkast på bundlinjen! Den gode kundeservice starter faktisk et helt andet sted end ved kunderne – og det vil vi gerne udfordre medarbejderne på.
Book 30 minutters uforpligtende møde og hør, hvordan vi kan hjælpe dig.
Er du nysgerrig på at høre mere, om hvordan vi arbejder med individuelle samtaler såsom Ledersparring, Coaching eller andre 1:1 samtaler, så kontakt os gerne på mail eller telefon.
Vi mødes gerne over en kop kaffe, og hvis begge parter er indstillet på det, laver vi et uforpligtende tilbud til dig – der passer til din virksomhed!
Vi vil gerne høre fra dig! Du er altid velkommen til at tage kontakt og få en helt uforpligtende snak om, hvad vi kan hjælpe dig med.
Ved at acceptere giver du dit samtykke til, at vi kan indsamle og behandle oplysninger om din browsingadfærd.