Nye modeller 3_Tegnebræt 1

Service i cirkler

Service i cirkler Service kan deles i tre niveauer - egen holdning...
Viden vi deler modeller-20

Goal Grid – de store spørgsmål

Goal Grid – de store spørgsmål Modellen, vi her vil præsentere, hedder...
Viden vi deler modeller-21

Ud af komfortzonen og ind i udviklingszonen

Ud af komfortzonen og ind i udviklingszonen Når vi skal udvikle os,...
Viden vi deler modeller-02

Circle of influence: Hvordan spejler du dit æg?

Circle of influence: Hvordan spejler du dit æg? Der er to typer...
Viden vi deler modeller-03

Næsetipsreglen

Næsetipsreglen Lad os tale lidt om WIIFM. Selvom det lyder fancy, dækker...
Viden vi deler modeller-11

Få ekstra point på venlighedskontoen med uventet venlighed

Ekstra point på venlighedskontoen med uventet venlighed   Uventet venlighed, af hvad...
nyemodller-02

Indsats vs. udbytte: Sådan prioriterer du opgaverne helt rigtigt

Indsats vs. udbytte: Sådan prioriterer du opgaverne helt rigtigt Nogle gange kan...
nyemodller-03

Forandringerne gemmer sig under overfladen

Forandringerne gemmer sig under overfladen ”Vi vil lave en kulturforandring, så nu...
nyemodller-04

Sådan sørger du for at mødet skaber forandring

Skab forandringer med dit møde Har du prøvet, at du og dit...
nyemodller-05

Gennemsigtighed giver flere drikkepenge

Gennemsigtighed giver flere drikkepenge Her menes naturligvis gennemsigtighed gennem informationsniveauet og ikke...
Viden vi deler modeller-14

Styrk kunderelationen med personlig kommunikation

Med en god relation føler kunden eller gæsten, at de bliver set...
nyemodller-06

Send kunden afsted med et bredt smil: 5 eksempler på den gode afslutning

Send kunden afsted med et bredt smil: 5 eksempler på den gode...
nyemodller-07

Skab bedre kundeoplevelser med gode anbefalinger

Skab bedre kundeoplevelser med gode anbefalinger Den gode anbefaling handler om at...
Viden vi deler modeller-17

Din rolle som ekspedient

Din rolle som ekspedient Har du overvejet, hvordan der er forskel på...
Viden vi deler modeller-18

Konkurrencer i arbejdstiden og målsætninger

Konkurrencer i arbejdstiden og målsætninger Ofte sættes der omsætningsmål eller lignende for...
Viden vi deler modeller-04

Hvad bliver du husket for?

Refleksion: Hvad bliver du husket for? Hvad vil huskes for? Hvad bliver...
nyemodller-08

HAR-modellen: Matcher resultatet med din adfærd

HAR-modellen: Matcher resultatet med din adfærd Har du nogensinde prøvet med den...
Viden vi deler modeller-06

At gøre det nu eller at gøre det i morgen. Dét er spørgsmålet

At gøre det nu eller at gøre det i morgen. Dét er...
nyemodller-09

God service gennem højere salg

God service gennem højere salg Som sælger kan det føles som påtrængende...
nyemodller-10

5 skridt der flytter virksomheden op ad trappen trin for trin

5 skridt der flytter virksomheden op ad trappen trin for trin Når...