bedre bundlinje med arbejdsglæde

5 skridt der flytter virksomheden op ad trappen trin for trin

5 skridt der flytter virksomheden op ad trappen trin for trin Når...
circle of influence

Circle of influence: Hvordan spejler du dit æg?

Circle of influence: Hvordan spejler du dit æg? Der er to typer...
Næsetipsreglen

Næsetipsreglen

Næsetipsreglen Lad os tale lidt om WIIFM. Selvom det lyder fancy, dækker...
hvad vil du huskes for

Hvad bliver du husket for?

Refleksion: Hvad bliver du husket for? Hvad vil huskes for? Hvad bliver...
HAR

HAR-modellen: Matcher resultatet med din adfærd

HAR-modellen: Matcher resultatet med din adfærd Har du nogensinde prøvet med den...
prioritering unødigt godt

At gøre det nu eller at gøre det i morgen. Dét er spørgsmålet

At gøre det nu eller at gøre det i morgen. Dét er...
prioriteringsmodellen

Indsats vs. udbytte: Sådan prioriterer du opgaverne helt rigtigt

Indsats vs. udbytte: Sådan prioriterer du opgaverne helt rigtigt Nogle gange kan...
information og kundeservice

Gennemsigtighed giver flere drikkepenge

Gennemsigtighed giver flere drikkepenge Her menes naturligvis gennemsigtighed gennem informationsniveauet og ikke...
salgstræning

God service gennem højere salg

God service gennem højere salg Som sælger kan det føles som påtrængende...
Scheins kulturisbjerg

Forandringerne gemmer sig under overfladen

Forandringerne gemmer sig under overfladen ”Vi vil lave en kulturforandring, så nu...
uventet venlighed

Få ekstra point på venlighedskontoen med uventet venlighed

Ekstra point på venlighedskontoen med uventet venlighed   Uventet venlighed, af hvad...
til butiksmedarbejderne

Kære butiksmedarbejder, du gør det godt!

Kære butiksmedarbejder I denne tid er vi alle udfordret, og især jer...
den gode afslutning

Send kunden afsted med et bredt smil: 5 eksempler på den gode afslutning

Send kunden afsted med et bredt smil: 5 eksempler på den gode...
personlig kommunikation

Styrk kunderelationen med personlig kommunikation

Med en god relation føler kunden eller gæsten, at de bliver set...
møde

Sådan sørger du for at mødet skaber forandring

Skab forandringer med dit møde Har du prøvet, at du og dit...
anbefalinger

Skab bedre kundeoplevelser med gode anbefalinger

Skab bedre kundeoplevelser med gode anbefalinger Den gode anbefaling handler om at...
ekspedientens roller

Din rolle som ekspedient

Din rolle som ekspedient Har du overvejet, hvordan der er forskel på...
Målsætninger

Konkurrencer i arbejdstiden og målsætninger

Konkurrencer i arbejdstiden og målsætninger Ofte sættes der omsætningsmål eller lignende for...
service i tre cirkler

Service i cirkler

Service i cirkler Service kan deles i tre niveauer - egen holdning...
goal grid

Goal Grid – de store spørgsmål

Goal Grid – de store spørgsmål Modellen, vi her vil præsentere, hedder...
komfortmodellen

Ud af komfortzonen og ind i udviklingszonen

Ud af komfortzonen og ind i udviklingszonen Når vi skal udvikle os,...