komfortmodellen

Ud af komfortzonen og ind i udviklingszonen

Ud af komfortzonen og ind i udviklingszonen Når vi skal udvikle os,...
goal grid

Goal Grid – de store spørgsmål

Goal Grid – de store spørgsmål Modellen, vi her vil præsentere, hedder...
service i tre cirkler

Service i cirkler

Service i cirkler Service kan deles i tre niveauer - egen holdning...
Målsætninger

Konkurrencer i arbejdstiden og målsætninger

Konkurrencer i arbejdstiden og målsætninger Ofte sættes der omsætningsmål eller lignende for...
ekspedientens roller

Din rolle som ekspedient

Din rolle som ekspedient Har du overvejet, hvordan der er forskel på...
anbefalinger

Skab bedre kundeoplevelser med gode anbefalinger

Skab bedre kundeoplevelser med gode anbefalinger Den gode anbefaling handler om at...
møde

Sådan sørger du for at mødet skaber forandring

Skab forandringer med dit møde Har du prøvet, at du og dit...
personlig kommunikation

Styrk kunderelationen med personlig kommunikation

Med en god relation føler kunden eller gæsten, at de bliver set...
den gode afslutning

Send kunden afsted med et bredt smil: 5 eksempler på den gode afslutning

Send kunden afsted med et bredt smil: 5 eksempler på den gode...