Service i cirkler

Service kan deles i tre niveauer – egen holdning til service, kollegaservice og kundeservice. En god kundeservice er afhængig både egen holdning til service samt den kollegaservice, der ydes i virksomheden.
I videoen herunder kan du høre Klaus Uhd, ejer og udviklingskonsulent i RCC, fortælle hvorfor det er vigtigt at yde service gennem alle tre niveauer.

Kollegaservice

Et begreb vi tit bruger i RCC, er det førnævnte Kollegaservice. Men hvad er Kollegaservice? Kollegaservice er dét, vi gør for vores kollegaer for at gøre deres dag lidt bedre. Det er det, der gør, at vi har lyst til at møde på arbejde hver eneste dag. Ligesom at det er den holdning, vi møder med på jobbet.

Med andre ord bestemmer Kollegaservice stemningen på holdet, og det fører mange positive ting med sig. Det er for eksempel: bedre kundeservice, øget fokus og mindre autopilot, arbejdsglæde. Derudover er det gratis og så smitter det.

”En lille ting, der kan have en stor betydning, er at komme med en kop kaffe til dine kollegaer.”

I videoen her, kan du høre, hvorfor kollegaservice er vigtigt samt få et par eksempler på, hvordan du kan yde kollegaservice.

Leave a Reply