Om os

Vi får strategier til at leve

Historien om RCC

RCC er et privat konsulenthus, der siden 2011 har arbejdet med udvikling af mennesker, organisationer og adfærd. I mange år bevægede vi os i netop retailbranchen, men som alt andet er vi også dynamiske, hvorfor vores kunder i dag spænder over langt flere brancher såsom detail-, turisme- og håndværksbrancen ligeså vel som telekommunikation og generelle offentlige tjenester. 

I 2023 oprustede vi vores partner kreds med Jesper Lykke, som har været med til at skabe en tryg, vidensrig og konkurrencedygtig treenighed som hverdag arbejder imod samme mål. Formålet med RCC er, at tilbyde virksomheder aktiviteter til udvikling af ledelse, salg, service og team med at få strategien til at leve i praksis. 

Vi har mange års erfaring med udvikling og uddannelse, som vi er så heldige at implementere på tværs af organisationer, brancher og individer. Vores interne erfaring spænder fra praktisk til akademisk – Vi kender altså både til den praktiske og den teoretiske del. Dén sammensætning skaber stor værdi for vores samarbejdspartnere. 
 
Vi arbejder med mennesker og adfærd, og det giver os en spændende og udfordrende hverdag. For os handler udvikling om at involvere, sikre ejerskab for egenudvikling, skabe motivation for at forandre sig samtidig med, at man ikke skal gøre det sværere end, det er.
 
Med os vil I komme til at møde konsulenter som er meget passionerede for ledelse, salg og service fordi, vi alle har en stor kærlighed til at se jeres medarbejdere lykkes.

VORES VÆRDIER

RELATIONER, LØSNINGER, ARBEJDSGLÆDE & NYSGERRIGHED

Vores mål er at være en attraktiv og løsningsorienteret samarbejdspartner, der via resultater berettiger et langt samarbejde. Uanset om du møder, Jesper, Klaus, Mikkel eller en af vores samarbejdspartnere, vil en opgave løst af RCC bære præg af de fire værdier i vores værdicirkel. Det er de værdier, der samlet set skalgive dig og din virksomhed en professionel oplevelse.

Relationer, fordi vi værdsætter det langvarige samarbejde og den nære kontakt med både samarbejdspartnere og kunder.

Løsninger, da vi tror på at man altid kan finde en løsning. Det er ikke sikkert, at det bliver den løsning vi regnede med – men så får vi nye ideer.

Arbejdsglæde, er en central værdi for os, da vi mener det lønner sig, at være glad for det vi laver. Så kan vi nemlig meget bedre investere os helt i det.

Nysgerrighed, gør sig gældende både i samtalen med kunden, og når vi fortsat udvikler os gennem uddannelse og sparring med andre