Hvis du brænder for noget, skinner du igennem!

Serviceudvikling

Et godt, gammeldags begreb som service, vinder i disse år mere og mere indpas. Service er et bredt begreb, og kan blandt andet dække over indkøbsoplevelser, små uventede hændelser og simpelt nærvær/omsorg – alle sammen ting som den fysiske detailhandler kan anvende i kampen mod nethandelen. Så service kan sagtens være et af de væsentligste værktøjer i salgsarbejdet, og det kræver ofte en holdningsændring i en organisation at øge serviceniveauet.

Vi har erfaring med at skabe en lyst til at yde den gode service – såvel internt som eksternt – samt skabe helt konkrete adfærdsmønstre, der kan give en positiv effekt hos kunden. Så uanset om det er 20 mennesker i en enkelt afdeling, eller det er 1000 mennesker i en hel organisation, har vi erfaringer med at skabe en vindende servicekultur, der skaber positivt afkast på bundlinien! For os starter den gode kundeservice et helt andet sted, end ved kunderne – og det vil vi gerne udfordre medarbejderne på.

Er du nysgerrig på at høre mere om hvordan vi arbejder med f.eks. Serviceseminarer, Kollegaservice, Servicekultur på tværs af organisationen, Serviceeftersyn eller andet, så kontakt os gerne på mail@retailcc.dk . Vi mødes over en kop kaffe, og hvis begge parter er indstillet på det, laver vi et uforpligtende tilbud til dig – der passer til din virksomhed!